Zajímala vás spokojenost ostatních

Když jste se začala pídit po tom, jak vlastně systém epoptávka funguje a zda by se vám vyplatilo se do něj jako dodavatelce služeb také zapojit, tak jste si samozřejmě chtěla zjistit, jak jsou s epoptávkou spokojení jiní její uživatelé. A hned první b2m reference, na kterou jste narazila, byla velice negativní, a ta za ní také, a poté ještě další a další. Až vás to docela vyděsilo, neboť ve všech hodnoceních na dané webové stránce se psalo o tom, že se jedná o podlý podvod na podnikatele, kteří za své roční poplatky vůbec nezískají žádné zakázky ani žádné jiné služby.

Propastné rozdíly v názorech

Ale naštěstí jste si zachovala dostatečně chladnou hlavu a podívala se také na jiné odkazy ve vyhledávači. A ty už byly naopak veskrze pozitivní a vyznívaly docela dobře. Takže vám nešlo na rozum, čím to může být, že část lidí je se systémem maximálně spokojená a část mu nemůže přijít na jméno. Ale posléze vám to zřejmě došlo, ten hlavní problém se nazývá konkurenční boj a vzhledem k tomu, že epoptávka v současné době kraluje na trhu elektronických zakázek, tak je dost dobře možné, že se jí snaží její konkurenti nekale podrazit nohy.

This entry was posted on 19.10.2018, in Nezařazené. Bookmark the permalink.